Dla agencji2024-05-21T20:35:45+02:00

Informacje dla agencji

Tworzysz brief dla klienta? Zebrałem dla Ciebie wszystkie informacje.

Olbrzymia wiedza, wysoka kultura osobista, inteligentny humor i perfekcyjne przygotowanie do eventu to tylko podstawowe cechy, które czynią pracę z Krzysztofem przyjemną i bezstresową.

Monika Siemieniecka
CEO, Visa Travel Incentive&Corporate

Co prowadzę?

Konferencje

Gale i jubileusze

Pikniki i festiwale

Trasy sprzedażowe

Eventy online i hybrydowe

Inne eventy

Poznajmy się

Potrzebujesz informacji do briefu?

Wszystkie najważniejsze kwestie znajdziesz w jednym miejscu.

Co jest potrzebne, aby określić honorarium?2024-04-09T13:50:26+02:00

Wycena dokonywana jest każdorazowo indywidualnie, i zależy od: czasu trwania wydarzenia, miejsca, tematu, a przede wszystkim zakresu obowiązków konferansjera. Realizacje TV podnoszą koszt wydarzenia, podobnie jak praca w j. angielskim. Kilka razy do roku prowadzę wydarzenia charytatywne: dzieje się tak jednak wyłącznie wtedy, kiedy organizator także na nich nie zarabia.

Jak wygląda współpraca?2024-04-09T13:50:41+02:00

Jeżeli termin Twojego wydarzenia jest u mnie dostępny, mogę dokonać jego rezerwacji – ponieważ rozumiem, że czasem na decyzję potrzeba kilku dni i wielu osób. Rezerwacja czeka tak długo, jak nie pojawi się u mnie inne zapytanie na ten sam termin. Wtedy weryfikujemy postęp zapytania.

W przypadku pozytywnej decyzji, przechodzimy do podpisania umowy. Draft, na którym pracuję został opracowany przez najedzonych prawników i spotyka się najczęściej z akceptacją bez uwag, ale jeśli to konieczne negocjujemy warunki umowy. Niestety, termin płatności nie podlega takim negocjacjom i wynosi maksymalnie 14 dni.

Po podpisaniu umowy przystępujemy do pracy nad scenariuszem: najczęściej nanoszę na niego swoje uwagi i omawiamy je wspólnie, lub też tworzymy zupełnie od początku. W tej części mogą się także zdarzyć spotkania z Klientem, z którym omawiamy założenia eventu.

W umówionym terminie i czasie spotykamy się na próbie eventu, gdzie przechodzimy punkt po punkcie przez agendę i rozwiązujemy wszelkie wątpliwości. W trakcie trwania eventu, poza sceną jestem także dostępny do konsultacji gdyby pojawiły się nagłe zmiany, pytania, dodatkowe “wrzutki” do scenariusza bądź sytuacje kryzysowe.

Po wydarzeniu wysyłam fakturę, i czekam na maila z potwierdzeniem jej otrzymania, a także najchętniej zdjęciami z eventu i opinią bądź uwagami, które wpłynęły po wydarzeniu od Klienta.

Jakie są wymagania techniczne i logistyczne?2024-05-17T14:21:35+02:00

Większość z nich stanowi integralną część umowy i są to:

  • parking dla samochodu osobowego w miejscu wydarzenia bądź bezpośredniej okolicy, miejsce musi być dostępne godzinę przed i godzinę po zakończeniu wydarzenia.
  • garderoba (zamykane na klucz pomieszczenie z lustrem) umiejscowiona jak najbliżej wejścia na scenę
  • ciepły posiłek najpóźniej godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia (eventy wieczorne) bądź w trakcie jego trwania o ustalonej porze (pozostałe)
  • mikrofon bezprzewodowy typu Shure SM58 lub tej samej klasy do wyłącznego użytku prowadzącego, lub mikrofon nagłowny podobnej klasy
  • monitor odsłuchowy wedge lub sidefill lub odbiornik IEM do wyłącznego użytku prowadzącego (przyjeżdżam z własnymi słuchawkami)

Mile widziane jest także zapewnienie czasu na osobną próbę prowadzącego co najmniej na dwie godziny przed rozpoczęciem wydarzenia, podczas której obecni są realizatorzy dźwięku, światła i inspicjent. 

Brak możliwości spełnienia powyższych oczekiwań powinien być zgłoszony wcześniej, a wtedy wynegocjowane różnice zapisane będą w umowie. 

Nie posiadam własnego nagłośnienia, nie podejmuję się także pracy na systemach domowej roboty, nieuziemionych, brumiących, nierównomiernie dystrybuujących dźwięk i niedostosowanych do sali. Za bezpieczeństwo występujących podczas trwania całego eventu odpowiada Organizator.

Hotel niezbędny jest w przypadku wydarzeń zaczynających się bardzo wcześnie lub kończących bardzo późno, a odbywających w miejscowościach odległych od Warszawy dalej niż 100 km.

Jakich wydarzeń nie poprowadzę?2024-04-09T13:53:01+02:00

Nie zajmuję się prowadzeniem wesel, ale mogę polecić świetnych ekspertów – ostrzegam jednak że mają kalendarz zajęty na rok do przodu.

Nie podejmę się obsługi konferansjerskiej wydarzenia politycznego, religijnego, a także w jakikolwiek sposób naruszającego obowiązujące prawo. Nie przyłożę ręki do wydarzeń promujących alkohol, tytoń czy jego formy, a także nie przyjadę na event firmy zajmującej się MLM.

Czy może pan kogoś polecić?2024-04-09T13:53:15+02:00

Wyznaję zasadę polecania wyłącznie osób, które widziałem w pracy “na żywo”. Jest to niezbyt liczna grupa, jeśli chodzi o konferansjerów, ale jeśli uznam że ktoś z mojej listy zaufanych będzie odpowiadać Twojemu wydarzeniu z przyjemnością przekażę kontakt. Oczywiście, jeśli sam nie będę miał terminu!

Czy pisze pan scenariusze?2024-04-09T13:53:31+02:00

Tak, napisałem nawet książkę o tym jak je pisać. W mojej kilkunastoletniej karierze widziałem niestety tylko kilka dobrze (czyli przydatnie konferansjerowi) napisanych scenariuszy. Większość z nich wymaga mniejszej czy większej edycji. Proponuję więc rozważyć opcję napisania go wspólnie ze mną od początku.

Piszę też scenariusze na eventy, których sam nie prowadzę. Dostosowuję wtedy styl do odpowiednich nazwisk.

Czy mówi pan po angielsku?2024-04-09T13:53:48+02:00

The answer is: yes. You can see a short clip with me emceeing a conference here: https://www.youtube.com/watch?v=M8ue1gd6Sv0

Skąd wziąć zdjęcia i bio do oferty?2024-05-21T11:19:27+02:00

Zachęcam do pobrania gotowego Press-packa tutaj. Zawiera on kilka zdjęć i krótkie bio. W razie potrzeby proponuję też rzucić okiem na referencje na LinkedIn. W razie zapotrzebowania na konkretniejsze materiały (np. spis prowadzonych konferencji z danej dziedziny) proszę o kontakt mailowy.

Przejdź do góry